detta har hänt.....

*Fredag, vi ska snart ut med barnvagnen och Tuva på en långpromenad i "Ballongen" ---> läs Bollongen, en hyperhärlig park som är hur stor som hellst, där kan man vandra omkring, krama STORA trän och mata änderna.  

*Sanna och Agneta "Centuryfox kennel" har fått hem två söta katter, varav en svart Orientalhona, ett måste är naturligtvis att bekanta sig med denna katt, Orientaler ligger mig djupt i hjärtat... hoppas det går bra med era katter ;) 

*Fritz AK är nu såld till Dalarna och hämtas i mitten av April av sina nya ägare vilket känns trist, men jag tror han kommer få det riktigt bra trots allt! Därför tas han bort från vår hemsida och vi önskar honom lycka till i framtiden!

*En annan TRÅKIG NYHET är att ännu en av våra vänner har vandrat över regnbågsbron. Dolly har lämnat oss i stor sorg och saknad, en grandis som jag bott ihop med i Piteå och som förutom en inneboende varit en god vän. Hon hade långt skriden skelettcancer och avlivades  i början på denna vecka. Naturligtvis sänder vi en tanke till hennes matte tillika goda vän till oss  "Nina". En tyst minut för Dolly. Doll doll........

*
Det börjar närma sig Påsktider, eventuellt är en resa upp till Kiruna att vänta. 

*Vi söker fortfarande hus, målar jag om hela lyan är jag säker på att ett lämpligt hus dyker upp just som allt är färdig. Därför planeras en sommar med stora penseldrag.

*Webbutveckling och Webbdesign  tar mycket tid, bygger just nu på tre individuella sidor. Tar fortfarande emot beställningar, så bara att höra av sig om intresse finns.

ha det i vårvintern...  / Anna och regnbågsflocken


Kommentarer
Postat av: Veronica

Trist att Fritz flyttar :( .....Kom upp!! Hade vart svinskojj....kanske du kan hjälpa mig jaktträna??!

2009-03-27 @ 10:12:13

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0