***KoNTaKTaNNonS***



Seriös knopp söker någon trevlig tik att vandra sida vid sida med...på livets svåra stigar.

Namn: Keron
Intressen: Närkontakt, leta saker.
Personlighet: Vill gärna att det händer saker jämt, har STORT behov av kroppskontakt och är väldigt lekfull.
Största merit: Kan nysa på kommando.
Styrka: Ger hundra procent och ger mig inte i första taget!
Svaghet: Behöver jobba på tålamodet, blir lätt uttråkad om saker och ting blir för enkla.

Kontakta mig via gästboken....endast seriösa svar beaktas. P.S De som önskar skaffa valpar i framtiden göre sig icket besvärade, matte har förbjudit mig :S Men jag kan gärna bli en bonuspappa...älskar valpar :) D.S

Kommentarer
Postat av: Ella Larsson

Jag såg din kontaktannons - och jag vill bara varna dig .Du kan få kontakt med VAD SOM HELST på nätet . Ingen ädel adel , som du och jag , utan kanske totalt utan härstamning . Be careful out there !

Men du är en stilig kille ...

Förståeligt eftersom vi är så nära släkt .

Lycka till med kontakterna .



BrunettElla

2009-04-04 @ 10:55:48

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0