Piteå tur och retur

Förra helgen bilade jag, Sanna och Elvira till Piteå, Luleå och Morjärv. Fick träffa Susanne och hennes flock, trevligt. Städade ur huset i Morjärv och tog avsked av Therese. På vägen hem körde jag på en Räv som hade klarat sig om den inte tvärvände och sprang ut på vägen igen. Den dog inte, jag skakade och det helqa var en mardröm. minutrarna innan rävhändelsen pratade jag och Sanna om att det var en ond plats vi var på så hände det här, fy! naturligtvis lämnade vi inte bara räven åt sitt öde, allt ordnade sig och vi fortsatte färden hem, uppskakade.

Lite bilder....



 
Sanna, Brittis och Susanne med lillråttan Nemi

 
Elvira står och väntar på Fira, Susannes IWS, dom blev bundis töserna =)

 
Elvira fick igång Sonny tillslut


Susanne, Nemi och jäntorna bus där bak =)

Dålig kvalitet på bilderna, men ändå! 

 

/// Anns


Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0