Trixmix med ryggstöd


.... och veckans trix eller övning kanske  -----> 

Balansera på soffryggstödet, vända sig om, vänta på frisignal

(nä, vi var inte mer uppfinningsrika än så denna vecka, skyller på huskie som valde trixet, iaf påbörjade det)


Men balansövningar är SKITKUL och ack så nyttiga, Elvira kom på detta helt själv, och jag förstärkte bara, hon talar även om NÄR det är dags att förstärka (om jag nu inte uppmärksammmar att hon sysslar med att bjuda på beteenden), jag vet inte riktigt vem som tränar vem, tror det är ngn slags symbios, klick!

Till nästa vecka ska JAG (matte, matmor) vara mer delaktig i valet av trix, ska klura ihop ngt skoj (antadligen tryter fantasin och jag letar upp ngt med färdig manual (lat som man faktist är) ) 

hunde-smilies-0007.gif von smiliesuche.de 

/ A


Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0