Min analys är att hon vill "dra ut på tiden"...


Nu är kameran laddad, ska försöka filma lite mer klick, trix, inlärning och tabbar ;) Vi har anmält oss till en klickerkurs via Canis, får se om vi kommer med. På tal om kurser så är det beteendekurs ikväll, en av kurserna från kennelklubbens uppfödarutbildning.

Dragträningen - Elvira drar bra tycker jag, tills hon upptäcker att vi börjar närma oss bilen igen, min analys är att hon vill "dra ut på tiden", jag måste kika om dom gjort färdigt elljusspåren, det spåret går runt så man vänder aldrig som vi måste göra i skogen, så får jag se hur det går.

Kanske märkt att vi fått twitter på bloggen, det senaste skrivet från twitter syns på bloggens "sidmeny", kunde vara kul tyckte jag! 

Det var dagen uppdateringar!

vinterhällsningar / A och de fyrfota....

 
Elviras morgonpass på sin älskade kudde


Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0