klädkoder för matte och valp



 Dagens Out-Fit ;)

som hundägare får man slänga på sig vilka kläder som hellst, visst äre så eller är jag ute å cyklar? ;) Det finns inga klädkoder va? Isåfall har jag gjort bort mig riktigt rejält!

 
jag målar numer naglarna i ngn färg som inte syns igenom, innan de har skivats eller gått av.. ett bra sätt att dölja hundgodis under naglarna, för ingen trodde väll att det var för att jag var fåfäng =P 

 
Det har varit en del soliga dagar i Gävle, hundarna har badat =) 

  
Vissa har solat 

 
...och sooolat 

 
massa spring har det blivit, ett måste för Podencoben 

 
Elvira har lekt en massa med Colin the Foxterrier 

 
Sista valpkurstillfället har gått ur stapeln  

 
Elviras tröjja var ngt för stor =0  

 
hon drunknade i princip i den, lilltösen ! Som tur är finns inga
klädkoder för små sibbar heller! ELLER finns det undrar Elvira =I

 
Björkarna har slagit ut i all sin prakt 

 
slappartimme ;) 







 
Katten Vinga löper för övrigt igen, så det är massa skrik i lyan =/ 
 Det gick föresten riktigt bra när ngn annan trädde på tröjjan på Elvira på kursen =) jag körde med lite omvänt lockande å godis såå !!

Ja, nu är valpkursen slut, den har varit givande, omän jag hade lite andra åsikter om vissa saker, jag funderar på om man skulle flytta närmare en stad som har en Canis- avdelning och Canis instruktörer. hade velat gå en unghundskurs, ev tävlingsinriktad unghundskurs med Elvira, men isåfall ngn som inriktat sig på klickerfilosofin, har inte hittat ngt sådant här i Gävle. kanske får flytta till Umeå =P

ha det bra /// A


Kommentarer
Postat av: Carro M

Åh vad fin Elvira är. Men varför hade hon tröja på sig? :)

2010-05-26 @ 09:20:20
Postat av: anna

sv carro: en övning... typ hanteringsövning =)

2010-05-26 @ 21:35:53
URL: http://camabaros.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som hundägare är det tillåtet att kombinera vilka färger man vill när det gäller kläder och att ha vilken klädkombination man vill, dom behöver heller inte vara rena, det är ok om dom är fulla med hår och lera.....tror jag. Annars har nog jag också gjort bort mig rejält =P

2010-05-27 @ 16:18:42
URL: http://blogg.aranels.se

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0