evigheter sen......


Som ni redan märkt har hemsidan inte uppdaterats eller byggts på väldigt länge, ingen kan vara mer ledsen över det än jag, datahaveri efter datahaveri, program som slutat fungera, när jag plötsligt tror se ett ljus i tunneln DÖR datorn... 

=(

Nu har jag varken dator eller program, inga koder är sparade, inga bilder...
Så när datorn kommit hem, ja det lär bli en ny dator =/ då börjar jag om, igen, med allt, med alla sidor jag pysslat med å byggt på under två år....

Därför känns det viktigt att leva i nuet! Inte se det som ett problem utan en möjlighet!

MEN, vad har då hänt sen senast, sen evigheter sen? 

Kastrerade hundar
Vi har bestämt att ta bort två av våra hundar från avel/ avelsplaner av olika anledningar.
Rimset - Podenco Ibicenco hane är nu kemiskt kastrerad och
Keron - Curly coated retriever - är Kirurgiskt kastrerad

Rimset  har ett flertal gånger försökt bli pappa utan resultat, när veterinären hittade så mycket som 0% sperma i honom, såg vi det som ett tecken att avsluta hans (karriär). han lever dock kvar hos oss, liksom Keron, som vi helt enkelt inte ansågs duga som avelshund.


Katt söker nytt hem 
 


 
Vår katt Azlan söker nytt hem då han behöver få vara utekatt, han är en kastrerad hankatt på ca 7år som ÄLSKAR hundar ( han tror nog han är en hund). Han går bra ihop med vår andra katt, samt med våra råttor, men behöver tid på sig för att bli kompis med andra katter.   

Fyra
Vi har så smått börjat kika efter hanar åt Fyra, men känner att vi inte vill ta ngn kull innan vi bor i hus, husletandet är PÅTAGLIGT och vi hoppas snart hitta  boenden som passar vår livsstil.



bloggen kommer nu uppdateras med jämna mellanrum....

kennel Camabaros finns därför i rymden igen, om än med en liten liten tass än så länge ;)

Mvh /// Anna - Webbmatte






Kommentarer
Postat av: Sanna E

åh va tråkigt att du ska omplacera Azlan.. Tycker så mkt om honom. Antar att det inte går att jag tar han för då tror han väl bara att han fortfarande bor hos er?..

2010-03-09 @ 13:35:24
URL: http://sannasgalleri.blogg.se/
Postat av: anna

Sanna: han kan inte vara utekatt i Andersberg, alla katter är så elaka mot han... hamnar bara i bråk.. =( stackars liten!! Sen är jag rädd när han kutar fram till alla hundar, å hoppar in i bilar osv....



Tror inte det är lätt att hitta hem åt en sån gammal hankatt, men dyker ett ultimat hem upp så flyttar han...

2010-03-09 @ 15:17:44

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0