Barmarksträning en sen kväll i Juni...


Tyckte det var nog så kyligt sent ikväll att det fick bli lite barmarksträning för Rimset. Så vi tog en provtur med trehjulingen, jag vet att det inte är den nyaste modellen men den duger för oss. Ångrar att jag inte tog kameran  med ut, solnedgången över vattnet var trollsk, himlens kulörer var underbara. Nåväl, får bli en annan kväll.
Det var en trevlig tur, jag kommer väll få träningsvärk imorgon (nej, jag står inte bara å låter Rimset göra allt jobb). 

Lilla Elvira har gjort Kalix idag ;) Soptippen, Granngården (inne) och  Ica parkeringen har besökts, bra med miljöträning, hon hittade ett tuggummi såklart, som hon gick och tuggade på och en pappersmugg som hon bar omkring på!

Annars är hon helt inne på klossträning just nu, ja jag vet att vi i det här laget borde ha tagit bort klossen men vi tar det lugnt, så mycket man ska hinna med ;) Elvira bestämmer själv när hon vill träna med att springa fram till klossen och ställa sig på den med frambenen, bra tycker jag, är hon som ska berätta när det är dags för träning!



 


Innan avfärd


Azlan vilar efter en dag ute

 
Vart man än må vara, bör man alltid spana / Rimset 


Glad midsommar!
// Anna


Kommentarer
Postat av: SannaMagdalena

skönt för lilla azlan att äntligen få vara ute. Men du har han blivit lugnare nu?

2010-06-25 @ 11:16:24
URL: http://sannamgdalena.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0