Siberian i midvinternatt...


Hallå igen!


En enkel men mysig huskymålning som jag visst pillade färdigt ikväll, tekniken är blandad ---- akvarell,
Samt så använde jag mina favoritpennor ” Derwent, Tinted Charcoal”, den har naturliga kolpartiklar, finns i svaga nyanser som är blandbara och kan laveras ut med vatten. Jag kallar dem för kolpennor, fast att det är en sanning med modifikation, dom är härliga att arbeta med iaf, kladdigt som jag gillar =)

Har inte bestämt om den ska skäras eller inte, tycker den ser bättre ut delad så att säga. Men men, visar lite olika alternativ ;) (den är inte helt torkad när bilderna togs så ber om ursäkt för det)



Siberian i midvinternatt
Pris: 500kr
TILL SALU



 



  

 



ha det så bra
och lycka till på Världsvinnarutställningen ;)

// Anna


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tycker den är finast hel...som översta bilden. Är något med dimensionerna..

2010-06-24 @ 10:35:22

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0