Lite klossträning med liten sibbe...


En varm dag bestämde jag mig för att försöka filma lite träning med Elvira, hon var väll inte i sitt bästa träningshumör pga värmen, korkade matte! Men det blev nån slags film iaf omän ljudet inte fungerar och kvaliten kan diskuteras.

Här tränar vi klossen, klossen är en av grundfärdigheterna, man tränar bakbenskontroll och position men hunden. Hunden ska som bekant sätta sig vid förarens vänstra sida vid linförighet och fritt följ, därav är denna grundfärdighet A och O. 

 


Kram / Anna och Elvira


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men å så duktiga!! :)

2010-07-20 @ 19:45:08
Postat av: Malin & Kora

Snyggt!

Men nu måste jag bara få klart för mig.. du, Anna, har Elvira och Rimset?

Hur är Rimset att träna? Klickar du honom också? Jag är som sagt helt sjukt podenco-sugen.... Vill veta allt om hur en renrasig podenco kan bete sig! :P Min spanjorska har ju lite allt möjligt i sig... podencon syns bara när hon ligger och solar, inte har lust att träna för att godiset inte är tillräckligt gott och när hon skuttar efter vilt i skogen. :P

2010-07-23 @ 23:28:09
URL: http://villekora.blogspot.com/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0