vad har diverse hundar med pepparkakor att göra?

Försöker visst få lite julstämning, därför beslöt jag mig för att "baka" (läs: kavla ut, forma, och grädda) pepparkakor igår. Allt med en förtjust åskådare (provsmakare) a'la husky. Kan väll erkänna att jag inte lade sådär jätte mycket tid på att dekorera med glasyren, den var svår, jag var lat. Däremot tycker jag det är roligare att skära ut egna figurer med kniv. Temat behöver jag nog inte gå närmare in på;)  Tyvärr gick de flesta tår av på alla tassar jag gjorde, nåväl, det ska väll ändå ätas upp antar jag! 
 




 


 




(utmaning: hur gör man en trovärdig Curly som pepparkaka?)


ha det så bra i kylan /// Anna


Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0