vi är tillbaks.. igen.....

... Regnbågsflocken har fått sin dator idag, återigen kan man vara en del av världen, hur har jag klarat mig innan internet, innan datorerna involverade mitt liv... Jag gör allt via datorn, betalar räkningar, beställer hundmat, köper allt som bör köpas, tar reda på det jag funderar, håller mig uppdaterad vad som händer i hundvärlden...

Just nu vet jag ingenting.....

Bara att jag inte har tid att sitta framför datorn.. vi ska motionera Snapphanen i skogen och sen miljöträna Elvira...

Full rulle i lyan...

uppdaterar senare...

ha det !!!  / Anna i ett allt för soligt Gävle ( bara jag som går med mössa som ett pucko ;)

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0