Valpkurs och vilsna i Gävle

Första valpkurstillfället är nu avklarat! Elvira skötte sig bra, hon kunde leka trots alla hundar samt ta kontakt =)

Vi åkte naturligtvis fel och Anna var tvungen att ringa och fråga vart vi var, vi fick vägbeskrivning å fick en utskällning av små valpar av olika slag jag och Rickard =P när vi väl hittade ladan =)




Så kul att träna när ngn tittar på och ger tips =) "Hon kan mycket mer" är  ngt som Anna sa som jag verkligen tog till mig, för jag fastnar lätt och tror inte att hunden är redo för nästa steg, så istället tragglar jag samma sak om och om igen......

Anna gillade att jag hade det "rätta" tänket... och det är hög kvalite på valpkursen =)

 
Anna ger mig råd!

 
jag , Elvira och några kursdeltagare

Väl hemma gick jag ut och shejpade klossen på Tuva, sen gick jag och Elvira ut och utvecklingstränade kampleken och lite annat skoj, inspirationen är på topp

Rickard och Rimset gick ut å tränade på egen hand!


Kommentarer
Postat av: SannaMagdalena

Vad rolig att ni blev inspirerade båda två, precis så som det ska vara med kurser =) Hoppas vi kan ta tikprom imorn så kanske du kan berätta mer?? =)

2010-04-20 @ 21:49:45
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/
Postat av: Anna

Sanna: Jhaaa,,, det var världens sötaste salukivalp med, Agneta borde vart där, hon skulle smälta direkt!

2010-04-20 @ 22:06:32
URL: http://camabaros.blogg.se/
Postat av: Veronica

Elviras första skoldag :)

2010-04-20 @ 23:07:59

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0