¨Skidtur i Kiruna och Elvira i Gävle¨


I dag tog vi en tur efter skoterspåren...Vi startade bakom Luossa och körde efter skoterspår, hamnade vid en älv...kollat på eniro, måsst vara Rautasälven :)

Keron sprang som vanligt på i full galopp, så skojj när det går så där hiskelit fort!

Testade köra med Fyra också....och jag måste säga att jag blev stolt i hjärtat......Keron fick hålla sig bakom mig -för att Fyra ska dra på egen tass....

Hon sprang i full galopp och var som en kopia av Keron...enda skillnaden då att storleken känns som hälften så stor....och hennes korta ben gör att farten inte blir detsamma. Men energimässigt var hon som Keron, puss gumman!!! :) 

Vi var ute ca 2 timmar, tog något kort med mobilen...efteråt -glömde den (medvetet) i bilen ;P

Anna har skickat några bilder, också tagna med mobilen...På vår nya lilla stjärna, de har inte tillgång till dator, så jag lägger upp dem också..

//Veronica













Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0