Tuva är inlagd

Tuva är just nu inlagd på Ultuna, jag tycker såå synd om henne, hon avskyr djursjukhus och blir mycket deprimerad av veterinärer och dyl, att dessutom vara utan mig i detta samanhang gör inte saken bättre. Hon är nog olycklig nu och jag vill bara hämta hem henne. 

Jag vill även passa på att uppmana råttgiftutövare att INFORMERA och UPPLYSA (med varnings skylt etc)  allmänheten där råttgift brukas och är utsatt. enligt lagen är det förbjudet att INTE göra detta och man kan få upp till 2 års fängelse.

.... forts följer............

och TACK för allt stöd vi fått  under denna oroliga period som vi hoppas få ett ultimat slut!

/// Anna och flocken

 
Tuva i vardagen ... framför Tv:en såklart ;)

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0