Tierp

Vi vill börja med att gratta Sanna och  Foxterriern Leo för klassvinsten, samt det andra 1:a priset i LK 1 med 180 p!!!   STORA GRATULATIONER från oss!

I dag hade vi träning på fotbollsplan, var bara jag, Rickard och Sanna som dök upp. Rimset och jag är inne i en stor svacka som gör mig knäsvag och deprimerad, vi har svårt att komunicera med varandra just nu och det känns som om allt skiter sig i träningen. Jag har stort behov av support, någon slags fingervisning om att jag gör något rätt och för all del tips...... 

Jag tror jag måste tänka i nuet, men det är svårt! 

Nu ska vi till Tierp (lite utanför) med Linda, Martin och Vincent..... vi sover väll över där till imorgon....... och jag ska hårdträna med hundarna...... 


/// anna

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0