Män som hatar kvinnor...

Varje kväll går jag och lägger mig med "män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson, i form av ljudbok, fast via datorn, förra natten vaknade jag av att jag försökte stänga av datorn trots att den redan var avstängd, för att jag trodde ngn hackers försökte ta sig in  vår dator. Man kan säga att jag blir lätt påverkad av film, böcker, ljudböcker och diverse annat =/

Jag försöker ändra min kost, jag har rellativ bra kost redan, men det händer att jag ger vika för ett visst sockerbegär, eller trycker i mig alldeles för mycket för mitt eget bästa, precis som för hundar är mat lugnande och är jag rastlös eller orolig faller jag lätt dit =/  Förutom kosten har jag börjat träna, allt detta för att försöka bli piggare, att gå ner i vikt är bara en bonus.

På sommaren, eller när det blir barmark cyklar jag med hundarna, nu har ännu en gång min cykel blivit stulen =( Känns minst sagt BITTERT, att promenera i skogen ger träning i sig, men inte alltid det efterlängtade flåset samt det lilla extra!

Vi har blivit efterfrågade att för en tid ta an en hund som ägaren inte kommer hinna med pga att hon väntar barn och är ensamstående förälder, det där tål att tänkas på.... återkommer!

Rimset har tack vare sin KLASS frysfoderkost blivit en kraftig Podencohane, det gillar vi ;)

Slutligen, ett bildsvep med såkallade BLOGG-bilder .....


Vi hade tvättstuga för nån dag sedan.... vilket bjöd in till en mysig vilostund för Rimset på diverse rentvätt /säckar!

 
Min facination av trän......


....... 

 
Tu myser på soffan med kuddar


Fikapause  


poserar i Bollongen

 
påminner mig om pingviner

 
.....

 

 
barnvakter

 
Tuva och Vincent

 
fågelliv

 
Rickard, Malin och Malins syster yster under en kväll hemma hos Karlsson

 
Rimset med sitt Vibrikoppel på S P A N ...




Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0