tvättstugehäxan

 

Idag, Fredag, vi klev upp vid sju tiden och drack kaffe, till det -> plättar med sylt och grädde. Tv:n visade "vakna med the voice" på 5:an , det programmet får oss tvåbenta att bli glada och dagen får åtminstonne en bra början =) Klockan åtta hade vi tvättstuga och just nu befinner vi oss i ett tvättstugehål, tiden mellan, då kläder tvättas och torkas. Hundarna har varit ut, ätit sin mat och är för tillfället nöjda!

Igår åkte vi förbi bruks för att kolla läget, planerna är inte upplogade, men vi gick en promenad bland tusen dofter och jag tränade kontaktsökande med R:et trots all störning (bestående av dofterna) , jag gick även igenom anslagstavlan, inget av intresse, eventuellt  kommer vi börja gå på Onsdagsträningarna när de börjar, beror helt på energin på dessa träningar.

Jag och Sanna hann även med Willys och en sportaffär, inne i sportaffären stod en lapp "Detta är INGEN klätterställning" på en slags larmpelare vid utgången/ingången. Jag tänkte i min enfald att en sådan lapp ska jag minsan sätta upp på våran soffa samt andra möbler som lockar med klättring av icket nämda odjur!  Tyvärr skulle nog lappen ignoreras, eventuellt strimmlas, så, det sket sig. Våra möblir förblir klätterställningar till var och en som vill elller har lust .. suck!

TVÄTTSTUGA NU =P   

/// Ha det

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0