Den vinner som är trägen...

... den förlorar som ger upp! 

ELLER .........       

Den som är hjälplös, väntar länge på rätt sorts hjälp!  

Hur som hellst, tusen tack till Seb och Brasilianaren för timmar av hjälp med virusprogram, PS Cs4 ( ÄNTLIGEN ) , ftp, och att bara ha tålamod med en sån som jag (som kan ha viss otur när jag tänker) iaf i datatermer, jag är hopplös!!!    

Min lön kom idag, vi drog genast till Valbo och Jennys hund och katt för att införskaffa torrfoder senior, HILLS åt Tuva och Frysfoder PLUS, KLASS åt Rimset...... Den största Frollicpåsen vi kunde hitta och ridhandskar för tvåhundra som jag använder som hundhandskar mer än ridhandskar... 

Jag skrev även upp mig på en lista, Rimset ska få träffa en kunnig dam som kan prata med djur, spännande =) 

Efter Valbo blev det skogen, massa sök efter godis i snön och avslappningsövningar med Rimset i skinande och värmande sol, kändes som vårvintern i Kiruna... Vi satt och solade en bra stund tills husses och Tuvas adhd blev för uppenbar ;)  

På bilden nedan ----> Fyra gulsippa





DAGENS CITAT 
" Man blir klokare av åren"   / Rimset  och Fyra 

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0