Lasse Lindh

Var och lyssnade på Lasse Lindh på tusen toner...jag och mina vänner var int de äldsta...fast man hade kunnat tro det :P Riktigt rolig spelning, alla satt ned, mysigt...han svammlade på bra.....och sjöng jättebra....gillar hans musik...texterna...och allt :)

Keron har haft kalas........han hade bjudit in Kenzo, Casper, Minja, Kira, Elsa, Tua, Riva, Rimset, Tuva, Fyra, Milton och Lillfrida......hade visst skickat sms...sa han. Hmmm.....de enda som kom var Lilli och Fyra (Milton hade inte tid, skulle böka med något i hans krypin). Det konstiga var att han inte alls verkade besviken över den lilla uppslutningen....och han påpekade att NU när inte så många kom så skulle det bli mer godsaker till de som var där!!! :)

Några bilder.....dock inte från kalaset........................

Dagens kommentar från Lillfrida: "Jag kommir ihig när jag fillde ir....för ett år och två månader sedan....."
(matte glömde hennes 13 års dag som var i februari.....hade inte hjärta att säga det till henne så jag bara lyssnade och nickade...)

Bilder från förra helgen när vi var ute i solen i timmar.... :)

//Veronica













































Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0