Kerons födelsedag...i dag!!

Min gubbe fyller 5 år i dag............... :)

Vilken hund jag fått....blir alldeles varm i hela mig när jag tänker på allt han gett mig. Keron har gett mig ny innebörd för ord som "Lojalitet", "kämparanda" och "leklust"......innan jag mötte honom trodde jag att jag visste vad det var.....men nu vet jag!

Han har också lärt mig hur viktigt det är att ta den tid man behöver för att förstå och sätta sig in i situationer i lugn och ro...allt för att inte skapa osäkerhet.....osäkerheten blir så snabbt en ond cirkel som mynnar ut i stress....Han om någon har lärt mig hur funamental HARMONIN är i livet.............

Han är min minsta lilla....jag är sååå överbeskyddande när det gäller honom, tikarna...tja, de klarar sig alltid. Men Keron....vill ju så gärna att han ska må bra....Han ger mig så mycket kärlek så man inte riktigt kan förstå det....Han är min underbaraste lilla knopp!!!


Puss gubben! :)

//Veronica























Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0