Svinalängorna

Sitter här och lyssnar på "Svinalängorna" av Susanna Alakoski, en av de bästa böcker på länge, en bok direkt från livet! Ja, jag lyssnar medans jag knåpar med hemsidan och känner hur ryggen svider mer och mer. Råttorna har vaknat och försöker få kontakt med mig, men jag är så inne i tangentbord och skärmar så det är lönlöst för de små!

Jag och Rimset har hjälpt Sanna med hundstaketet idag, Rimset tyckte mest staketet var ivägen och försökte hoppa upp i luften för att spana på andra sidan! " Det är alltid bättre på andra sidan" ....

För övrigt har jag släpat hem en avsågad björk, till katten är det tänkt ;)

Planen är att åka till Hamar i år, vi har gratis boende jag och Sanna, men nu ska jag lägga mig under ett varmt täcke med en varm hund och titta på film! Husse åker till Lappland imorn, till Kiruna, vår metropol och natursköna hemmaort.

Kram

 
Utflykt i Kiruna

 
Vår stad Kiruna

 
jag, Lola och Tuva

 
Sanna, förra Hamar

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0