Mardröm och Harbospår

Jäpp, återgångsträningen gick SUPERBRA igår, Rimset var så duktig att jag rös ;)

Jag och Sanna åkte till Harbo, vi letade hennes ridkläder, utan att hitta dom, efter 20 minuter upptäckte vi att dom låg framför näsan på oss i hallen, SUCK!

Sen åkte vi till spårskogen, där kom vi på att vi glömde ridkläderna i Harbo iallafall, TYPISKT!

Vi åkte och hämtade dom igen..... sen begav vi oss hem till Gävle SLUTLIGEN!

mer och mer har jag kunnat tränat lydnad med Rimset helt lös, vart vi än är..... han tycker det är så roligt..... Detta känna riktigt bra måste jag erkänna...............

En läskig sak, Inatt vaknade jag av att jag satt på knäna i sängen och slog omkring mig med en kudde och skrek GÅ, GÅ, GÅ, GÅ, GÅ, GÅ................Stackars hundarna, vad tänkte dom? Å stackars mig, sov resten av natten med tänd lampa och det bör erkännas att det tog ett tag innan jag somnade igen och då hårt kramandes med en varm och lugn Podencohane som lugnade mina nerver avsevärt!

Vilken matte va?
å vilka hjälpsamma hundar sen.....

 



 
  
 

  

 

 


Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0