Jaaajaa matte, jag äääär vaaken =/

Hörs det mumlande under täcket, då jag försöker väcka herr Snapphane, han tittar trött på mig, men ögonlocken faller, faller och han blundar igen, jag puttar lite lätt på honom och viskar tyst " Vi ska gå ut Rimset, det vill du väll", det enda jag hör som svar är en djup suck som jag kan förnimma en viss iritation i.

Tuva är på benen, står glatt vid sovrumsdörren och viftar hysteriskt på sin lilla avkapade svans, bong, bong, bong , bong, den slår mot dörren och skapar ett ljud som får Rimset att vilja gömma sig än mer under täcket, Tuva bara ler glatt och trallar " Good morgoon, god moorgonn"........

"God morgon på dig själv" ryter Rimset medan han krälar ner från sängen och sträcker sig åt alla håll och kanter. han tycker det är IDIOTI att kliva upp såhär tidigt, idioti och inget annat, inte ens gryningsdjuren råttorna är vakna nu matte tänker han trött medan han sakta gåt till köket för att dricka lite vatten, för kaffe är det minsan inte tal om i den här snålfamiljen. SUCK!

Godmorgon Rimset!



Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0