Återgång i harbo...

Sanna ( kennel-Century-Fox) med två av sina foxar och jag å Rimset åker snart till Harbo, där ska vi lägga spår, jag kommer lägga två återgångsspår med endast klöv, ej blod! Då det är just återgångar Rimset behöver träna på. Sanna får låna spårpinnar av mig, hon kör bruksspår, eller början på bruksspår.........

varför åker vi ända till Uppsala kommun för detta?

Sanna ska nämligen hämta sina ridkläder hos mor Agneta, jag ska dra med henne på ridtur i morgon, hon får rida en kärvänlig märr som står tillsamans med sitt ouppfostrade föl, som börjar bli rätt gamal nu iof.....

ja herre gud, igår läste jag NH i fem timmar, ska genast fråga uppfödaren om jag får använda mig av repgrimma, samt markarbete på hästarna, han borde se det som en god gärning från min sida, fast man vet jhu aldrig, han kanske tycker det är trams å det får man jhu acceptera, om än inte respektera... är jhu hans hästar trots allt!!!!!!   

jag har aldrig sett Sanna rida, jo en gång på vår naturbruksskola när vi hade ridprov, men ser framemot att få se henne i action =P

men nu åker vi...... Rimset kan inte bäärga sig =)

 
Rimset gör det bekvämt för sig i soffan hos hans vän Katt-Carro i Kiruna

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0