Abisko

Ja..å vad vi håller tummarna för hyffsat väder..! Det är ju det där om det blir snöstorm..åsså har man sommardäck på bilen. Men vi är hoppfulla :) Så skojj det ska bli....

Ska träna lite lydnad i dag med två andra...Keron och Lilli får "riktig" lydnad...med Fyra blir det jaktlydnad/kontakt...eftersom jag inte börjat med "fot" med henne. Bra träning inför morgondagens workingtest-uppläggs träning...

Hjälpte far att dra upp båten i går...Fyra fick vara med, de andra fick vara i bilen. Viktigt att hon får uppleva saker på egen hand...Hon skuttade in och ut ur båten och försökte få våran uppmärksamhet...Kommer och gör skutt mot mig...inte på mig men en bit ifrån....JA ÄÄÄ UTRÅKAD!! ska vi GÖÖÖÖ nåT??!!! Nå inte! -sa jag och började planera för några månaders avhållsamhet från allt som har med träning att göra.... ;P

//Veronica

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0