Jägarexamen

På Torsdag fick Tuva vara med på ridtur med Fritz, det gick bra, på Fredag red jag och Rickard ut, jag på Nova och R på Fritz. Idag ska jag lägga viltspår med nötblod och återgång åt hundarna, extra roligt är att Sanna och Agneta har börjat spåra mer med sina foxar, super, då har jag tillgång till spårläggare och spårkamrater ;) Jag och Fritz och Tuva fick närkontakt med en älg på vår ridtur under Torsdagen, vi ser ofta skogsfåglar, rådjur och liknande.... men älg är ngt extra kul att skåda! För övrigt kommer jag satsa på att ta jägarexamen i vinter, om inte annat för att kunna använda startpistol............ ha det/// matte anna

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0