Fredag och Lantz

Jag var på maxi igår och köpte magnussons åt Tuva, samt kattmat och kattsand och en påse med diverse frukter och dyl åt oss tvåbenta varelser. Att INTE ta en vagn är idioti, iaf med dessa säckar som alla djurägare nog svurit åt stunttals gånger. IDIOTI!!!!!!!!!!! 

Efter maxi åkte jag ut till skogen och släppte hundarna i mörkret, fastnade med bilen men kom lös tillslut som tur var. För övrigt försöker jag göda rimset så mycket jag bara kan...... till mässan!

Ska jobba i helg, Glamsenrundan, den kan jag så det känns bra ;) fast jobbigt att kliva upp 06:00 när man haft sovmorgon de senaste dagarna.

Har fått min lön, 5000kr, 4000 går till hyra, 700 till Sanna, en skuld jag har =/ 200kr kvar, å dom går till hundmat. TJI fick jag som skulle investera på diverse trimmutrustning på Mässan, julklappar finns inte i min värld. men jag VILL shoppa i STHLM, behöver så mycket till hundarna och det är alltid billigare på mässor dessutom.   





Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0