Zombier och lömsk granne

Hundarna (fuljyckarna) fick en befängd ide halv fem på morgonen, den förhöll sig så att det blev matteväckning, slita upp den arma matten från hennes varma säng och bege sig på en liten promenad såhär på morgonkvisten. matten i sin tur hade visserligen haft mardrömmar hela natten om en smittsam "sjukdom" hos människan som gjorde dom till hjärtlösa människojägare, dom fanns överallt, som Zombier och det smittades med blod, ens bästa vän kunde plötsligt bli en tyrranisk mördare. Jag anar att det är diverse filmer som vållat nattens senarium. Så hur som hellst blev det lättare att uthärda den alltför tidiga morgonens bravader, ty nattens hemska skräckfilmsliknande långa dröm hade jag fått nog av! 

I går blev det ett dressyrpass med Fritz, barbacka och mycket voltarbete och sen åkte jag ut och körde med varmblodet Filip, vi tog det lungt då han är ur form, men han blev glad av att få komma ut. Det blev även urmockning av Nova och Teas box, oj vilken värk jag hade i armarna efter det =/ Som tur var bjöd A på köttfärssås och spaghetti så jag fick lite krafter tillbaks. Efter en hel dag med hund och hästträning i stallet och en liten dispyt med A:s lömska granne tog vi och begav oss hemmåt och jag somnade nästan i bilen. Väl hemma orkade jag inte ens äta utan lade mig under täcket på soffan och tittade på TV tills jag slummrade till.

Husse fick fixa med Rimsets frysfoder, tack för det husse!!!!

Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0