Shaktimattan

Igår kom Malin förbi, hon hade upplysningar angående sökkursen, jag lånade ut  ( läs: prackade på ) böcker (hundböcker) och canistidningar. Hundarna åt upp min middag (äckliga microvärmda varmkorvar) medan jag vände upp och ner på varenda bokhylla för att hitta det jag sökte efter!  Beakta att jag har aldrig påstått att dom är mer än ögontjänare =P 

Det förhöll sig så att Setterhanen skulle trimmas under kvällen och jag tiggde om att få vara med, så nu har man lärt sig en del pälsvård på setter. I dag fortsätter vi med det vi inte hann med igår, då det drog ut på tiden.
................
I vakna med the voice på morgonnen handlade det om spikmattan som jag har här hemma. Det var verkligen spännande och jag tog insiativet att lägga mig på min matta här hemma, medan Jacob föll i "koma" på spikmattan i studion. När han väcktes satt han och skrattade och var HEELT borta. Jag har anv min spikmatta fel, inte alls legat så länge att jag går in i djup meditation och släpper alla hämningar, vilket jag tog första steget till idag.  Vissa som använder mattan kan falla i gråt, man får igång blodcirkulationen och jaaa.......

LÄS MER OM Shaktimattan









Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Anna! Sorry för att jag inte kom förbi idag :( För en gångsskull så har det vart en hel del på gång under dagen..Så jag var helt slut när det väl lugnade ner sig.Men jag tänkte kika upp till dig under morgondagen så kan vi fortsätta där vi sluta :)Ses imon!Kram.

2008-11-20 @ 23:00:55
URL: http://redheadz.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0