de första mobilbilderna

Eftersom jag nu förstått att jag inte ens hade i minneskortet i telefonen, utan bara behållaren och jag lyckats fixa det i min enfald känns det extra roligt att jag DESSUTOM klarat av att föra över bilder till datorn från mobilen, vilket kan tyckas simpelt för den invigde, men jag har aldrig gjort det med en telefon så.... Bilder från telefonen är dock inte av bästa kvalite, men det känns i sig skönt att slippa kravet att vara en perfekt fotograf =)

Så utan dåligt samvete kan jag nu bjuda på bilder tagna med mobben som inte alls skulle platsa i ett galleri, utan hör hemma på en sliten blogg som denna.

MOBILBILDER ................... se och häpna ;)
 
Lillis är närsynt och en aning grå om nosen


 
Keron med oklippta lockar och Lillis har hittat ett ben som hon energiskt gnager på tills hon sätter det i halsen och ber om hjälp med ögon så hon liknat en liten Whippet! 

 
Två herrar som ibland inte förstår varandra, försöker kommunicera, ett litet steg för kommunikationen, ett ENORMT steg för Snapphanarna!

 
Jag och Lillis på Andersbergs parkering i Gävle

 
"TITTA" säger Lillis när Rickard går iväg, hon vill uppenbart helldre vara med honom än moster Anna, kan frollicar ha något med det hela att göra?

 
Vi har hittat en skön plats där vi brukar träna jakt. Här sitter Tuva och väntar på signal för att vattenapportera. tuva går inte jaktprov men tränas regelbundet i jakt för att hon tycker det är en viktig sysselsättning för en curlie trots allt. 




Kommentarer
Postat av: eran mor

Jag måste faktiskt få försvara min gamla Nokian N73 som du har den fotar jättebra tycker jag med sina 3,2 pixtlar eller vad de nu heter så kämpar den på bra.



Hamar,,,,,mmmmmm.......trist men man kan kanske hoppa över någonting som man har lust att göra fast erkänner att jag förstår att de e trist. Men du får väl ta de nån annan gång

2008-11-04 @ 13:56:17

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0