Hundhelgen och fläsk

Vi ska strax promenera till Linda för att hämta karlns cykel, i vanlig ordning med hundarna i släptåg, just så som det ska vara och som vi vill ha det.

FLINTASTEK i fulla lass, ja det är så att vi i familjen deffar just nu, alla utom spinkiga Rimset, DÄRFÖR, till hans enorma glädje och lyckorus får han alla stora fettiga kanter från Flintasteken, inte för att jag annars brukar trycka i mig det men ändååå!

Så vi klipper det i små bitar och vips har man världens bästa träningsgodis, enligt Rimset och enligt matte, promenaden till Linda kommer bli superrolig har jag en känsla av, här ska tränas både det ena å det andra =) 

image116
katten Azlan ute på balkongen

 image118
Mina älskade elefanter, framför en ofärdig oljemålning av Rimset (målat live)

image119
Tikarna som kom såå bra överens, jag och Sanna är såå stolta

image120
Tripp Trapp Trull (lägg inte märke till det ostädade bordet där bakom)

image121
Fox och nakenråtta säger HÄJJ

image122
å dom samtalar om saker som bara råttor å Foxar brukar prata om

image123
bla bla bla bla

image124
och sen.... bla bla bla

image125
sällskapsdjur

image126
diskutionen pågår.......

image127
Det är inte lätt när skålarna är hörgre upp än en själv säger Fiffi Fox och demostrerar hur svårt det kan vara att nå vattenskålen...

image128
och Rimset passar på att "bädda" sängen, såhär ser den ut varje dag när han varit i farten =/

image129
man mååste bädda säger Rimset, varje dag!

image130
Jag bekväm? njaa, som man bäddar får man ligga snarare!

image131
GOD NATT.......





Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0