Lillfrida

Tiden binds samman med alla band, de som binder ihop allt vi är...som gör oss till dem vi är...men som vi behöver släppa ibland, för att minnas varifrån vi kom. När alla storhelger, festivaler och hundtillställningar tar en paus.....Då när tiden släpps fri, då kommer tankarna som handlar om det som verkligen är.

Det går inte en dag utan att jag känner tacksamhet för att jag får ha Lillfrida i mitt liv. Hon kommer alltid vara min ledstjärna....I dag är hon 12,5 år och har viskat i mitt öra att hon snart vill återförenas med sina vänner på andra sidan regnbågsbron.

Vi har fortfarande tid kvar tillsammans, men aldrig någonsin är den tillräcklig....Jag vill bara säga tack, till den finaste jag vet.

Och i dag ska Lillfrida få välja vilka stigar vi ska gå....i dag ska allt handla om henne....För inget av det jag är hade varit, om hon inte hade funnits.

Tack...




/Veronica


Kommentarer
Postat av: din mor

Ja lillis har varit med både om det ena och de andra men värst var väl när lola och lillis ville se utsikten över Kiruna och tog sig upp till LKAB:S topp, dom dygnen dom var borta då var inte roliga, men när dom kom hem var det desto roligare, tack vara Svante som försökt att locka in dom i bilen för att ta dom till sina kära mattar men inte lyckades få med dom i bilen för att lola inte ville åka med ngn så fick vi reda på var dom var. Görgen var och hämta dom och en grå/svart lillis (annars vit/svart) och en grå lola (som annars var vit som en ängel)nå dom kom hem och allt var frid och fröjd och nu är det lillis som leker valp mellan varven ännu, undra om hon tycker att hon är i tonåren ???

2008-07-12 @ 15:35:00

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0