Kanindummies

På WDS köpte jag en kanindummies, jag försökte få igång Rimset med dummiesen innan han skulle ställas, men han var nere och låg och det gick sådär, ett par kom fram och frågade vart jag köpt den ifrån, antar att dom hade retriever. dom var mycket imponerade av min dummie och jag försökte så gått jag kunde att svara, för dom pratade engelska så jag pep fram " in a monter" hahahaha..... Blev ngt mobbad av det sen, å det får jag ta ;)

men nu har jag tränat med dummiesen med både Curlytiken och snapphanen och det är en stor hitt, nästa steg är en riktig kanin (död såklart)

"DET ÄR INTE SVÅRT ATT MOTIVERA EN PODENCO, BARA MAN VET VAD MAN SKA MOTIVERA MED" 



Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis Anna på 26års dagen!

2008-07-12 @ 18:53:25
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0