*Vind i ryggen*

Drog med gubben ca 6km i går, vind och drivsnö....och en väldigt, väldigt lycklig Keron :) Fyra fick springa lös, med sele för att få in tänket...sprollar väll om selen är på eller inte, men en sådan där människor-grejj, ni vet!

Han har ju kass kondis min gubbe.....(matte oxå...eller, framför allt...)...Vi tog kanske fyra korta pauser, mest för att jag inte vill ha någon travfart...En sekund, sedan räcker det med paus tycker Keron...Kom igen matte, vi kööör! Fyra hade inte mycket att säga...hon var tyst hela vägen (då pratar jag inte om hundläten utan det hon ev. förmedlar på andra sätt) och visade riktigt bra fart när hon for förbi Keron i ett hujj....Men i slutet var vi nästan tassen före ;)

Bilder från förr...

//Veronica





Min finaste, Lillin får inte dra mer...men några meter utan tygnd ska hon få känna av gamla tider i vinter...det får hennes hjärta att le...





Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0