Understimulering....

Jag tycker synd om hundarna nu, igår skulle vi ha e härlig dag i skogen, men jag blev sjuk och låg under täcket hela dagen, med VÅNDA fick husse gå ut med hundarna..... vilket resulterar i understimulering samt dåligt samvete för den sjuka matten som gömmer sig under täcket.

Som tur var vaknade jag tidigt på morgonnen idag 03:30, och kände mig FRISK =) , tog då genast på mig kläderna för att hundarna skulle få komma ut, samvetet lättar en aning, men vi ska även ut till skogen, det lovar jag!!!

Om en vecka åker vi till Kiruna för att fira J U L   , äntligen ett riktigt vinterlandskap, vill gärna ta med mig skidor och dyl, men känns som om det inte är sådan bra ide att ta med för mycket när man åker tåg, för TÅG blir det =/ 

EFTER JUL Loooovaaar jag att ta tag i alla hemsidejobb jag fått, tyvärr hinner jag inte nu då all tid övers går till att måla, å gör jag inte det är det hundarna som naturligtvis går före ALLT annat!!!!!

Jag måste få gratta min kollega, tillika goda vän Sanna Edren som sålt sin första målning, bra jobbat !!!!!! SÅÅÅÅ stolt över dig!!!!

och mitt i allt kanske vi kommer att FLYTTA, Till Norge, då husse söker jobb där........ bara det är mer snööö....... så flyttar jag vart som hellst ;)

/// anna i ottan

 
Skogsaktiviteter

Kommentarer
Postat av: eran mor

SNART E NI HÄR

2008-12-16 @ 09:56:12
Postat av: Malin

Nooo!Ni får inte flytta heller, vem ska jag då träna med :( Hoppas att du mår bättre, har inte sett till er alls på ett par dar men inte undra på iofs om du är sjuker :)Kikar förbi imorgon!

2008-12-16 @ 21:56:10
URL: http://redheadz.blogg.se/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0