Många varv

Keron är en lekfull kille, så är det och så fortsätter det... :) Hundarna har fått vara ensamma extra mkt den här helgen...vi hade "hundfest" på lördag, jättebra initiativ Madde! 

Lillfrida har en bra period nu, leker och skuttar...jagar snöklimpar och gräver stora hål i skoterspåren...Fyra har tagit efter grävandet rätt mycket...Keron har aldrig varit en klippa på det där, "trampar" mest snö haha! Hur som helst, jag blir så glad när jag ser att pigan är lycklig, när jag ser att hon mår bra........men varje gång jag verkligen känner efter hur mycket hon betyder för mig, så blir jag så rädd...för tomrummet hon kommer lämna efter sig....

Snart ska jag börja fundera på julklappar...en är klar, eller ska tillverkas (int av mig)...planerad iaf! Ska blir helt underbart att få umgås med syster och resten av familjen...även om mor och far bor i stan så blir det inte på samma sätt som under julen...


Måndagar, jobbet har sina nackdelar............!


"Jag vet att jag sluter igen
men det känns som det är mig dom vill åt
jag vet men det känns så än"
(LW)

//Veronica



Kommentarer
Postat av: eran mor

Ja, längtar verkligen efter att "lillpigan" ska komma hem från Gävle med hela flocken så får man "bråka" på Rimmet lite grann istället för på Fyra (värstingarna :) ) Läste till min skräck att Norge hägrar inge roligt för en mor men bra erfarenhet för flocken Gävle

2008-12-16 @ 09:39:26

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0