Skrinda till Ica =)

Idag har hundarna fått dra skrindan till och från ICA Maxi, å det var trevligt tyckte båda två!

Mer har vi inte gjort idag, ja, jag har iof plockat blommor, gjort en tårta och städat, Hundarna fick slicka ur skålarna och Rimset har i vanlig ordning bäddat upp sängen igen "DEN SKA INTE SE UT SÅHÄR MATTE" och bäddar som han själv behagar, och jag har slutat bry mig, ett ögonkast och ett konstanterande, "Jaha" , sen går jag vidare. Rimset är nöjd han, sååklart!!!!!  Med sina uppuffade kuddar. DET HÄR ÄR MYSFAKTOR 10 säger hans belåtna flin då han brett ut sig över den nybäddade sängen!


Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0