lydnadsfreak

Idag har hundarna badats, nu är dom rena och luktar gått från topp till tå, det blev även kloklippning. Inte alltför roliga aktiviteter men man måste jhu =/

Efter badet gick vi på promenad och tränade och båda var i TOPPFORM.

Rimset tränades på snabba läggningar, Tuva på lite vad som hellst, hon kan aldrig få nog den tösen. jag undrar om dom har ont i nacken nu för ingen av dom släppte min kontakten fast jag bad dem, riktiga lydnadsfreak var dom idag och det var glädjande. Fast man måste ha tid att kissa åxå, å det hade dom knappt!

kantarellsöket går superbra, dom är såååå duktiga båda två ;)

Rimset gjorde stoooora glädjehopp varje gång vi gick förbi en människa. - är han ett år? Frågade en förtjust kvinna, nääää TRE sa jag lite genant medan Rimset gjorde piruetter uppe i luften =P

Även jag har friserat mitt eget hår, med trimmsaxen, så numer har jag lugg å sådär, bra med förändring, det mår man bra av!

Sköt om er!


Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0