Inget hunderi

Inte direkt någon hunddag igår, men IKEA i all ära, jag skulle baaara följa med Sanna och njuta av varuhusets alla skönheter men kom hem med två fulla kassar prylar som jag nödvändigtvis var tvungen att köpa, mest till balkongen så den blir uppiffad, det är den värd!!!!  Jag vet inte om det är bra eller dåligt, har inte bestämt mig än!

Sanna kanske ska flytta till Stockholm, antadligen blir det så, roligt för henne, trist för mig, min enda kompis här i Gävle som har hundintresset. Tur att Linda är kvar iaf =)

Är det majbrasa idag? tror det! Funderar på om hundarna ska med dit för att miljötränas, vore trevligt, men samtidigt en aning besvärligt att släpa på dom? Ähhh, kanske rent av stannar hemma, får så dåligt samvete av att göra saker utan hundarna!!!

Grattis KUNGEN!!!!  och Grattis Mor Laila som blir 50 år, va tusan ska en fattiglapp som jag hitta på åt henne???? Ska iaf måla massa tavlor som hon får vräka och välja av! 

Nu ska jag göra iordning mig inför en härlig promenad i vårvärmen med hundarna.....

ha det!

image43

image44

image45

image46

image47

image48

image49

image50

image51

image52

image53

Kommentarer
Postat av: maldita

Guuuud vilken snygg podencokille du har!!!

2010-07-16 @ 21:39:21
URL: http://feelhowitfeels.blogspot.com/

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0