Energier

Tänk vad härligt det är att dra iväg på en cykeltur nu på våren, hundarna med sina sedvanliga Björkis selar och det går undan vågar jag påstå. Det var så vi tillbringade gårdagens soliga kväll, väl hemma var det TV som gällde "mannen som talar med hundar" , han är portat i Danmark, dom tycker han är för hård, jag tycker varken det ena eller det andra, å så hård vet jag inte om han är måste jag erkänna, han sysslar trots allt inte med inlärning /hundträning där allt bör vara possitivt, Det är mer beteende / psykologi han inriktar sig på.

Det jag gillar med honom är hans snack om energi, där håller jag helt och hållet med, jag är själv ett energifreak, det är nog så att allt och alla bara består av olika sorters energier, det är det allt handlar om.

På tal om energi så grovstädade jag spisen igår med tandpetare, även fläkten fick sig en omgång, detta för att få bättre ekonomi. Det är så, desto renare spis, desto bättre ekonomi kan man vänta sig, det handlar om energier där åxå. Allt enligt Kinesernas tro och varför inte försöka??? 

image38
Solen i ögonen



Kommentarer

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0