Älskade datasnillar

Vi har haft Datasnillar här hela två dagar, dom har rensat virus och det var visst bland det värsta dom sett =/ Över 100 Virus. Oj oj oj oj!!!!

Nu har vi Firefox och datan är supersnabb, HÄRLIGT!

Jag ser framemot att sätta klorna i hemsidebygget igen nu när allt funkar som det ska!

Idag hittade jag och Tuva en liten Fox på rymmen vid namn "Colin". Tuva ville uppfostra honom å tyckte nog han var slarvig och omogen som smitit från matte sådär, vi fångade in honom och meddelade matten "Sanna" om det nya fyndet, hon kom och hämtade buskillen som nog tyckte det var ett givande äventyr trots allt, dessa unghundar säger jag bara ;) Kämpa på Sanna!!!!!

Idag har jag suttit och trånat i gamla nummer av "The Sighthound Magazine" , Korthårig Afghan, såååå läcker, såå tjusig... man får titta iaf =)

ha det gott!

image17
jag bjuder på Rimset a'la puppy =)

Kommentarer
Postat av: David

HAhaha...
Hade Colin rymt hemifrån??

2008-04-13 @ 13:42:16
URL: http://daviidus.blogg.se

Dela gärna din åsikt eller lämna ett tassavtryck, alla kommentarer kommer besvaras här på bloggen!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0